ADATA XPG SX950 SSD su novi diskovi iz serije XPG, koji koriste 3D MLC NAND flash (vjerovatno od Microna) i namijenjen su za gaming PC, a podržavaju i SLC NAND cache i DRAM cache buffer tehnologije.

Novi ADATA XPG SX950 SSD diskovi dolaze u 2,5“ formatu, imaju Silicon Motionov SM2258 kontroler (četiri NAND flash kanala, LDPC ECC tehnologija, DRAM buffer i podrška za pseudo-SLC keširanje), a na desktop ili prijenosna računala se spajaju preko SATA (6 Gb/s) sučelja i na papiru pružaju nešto bolje performanse koje se očekuju od mainstream SSD-a.

Dolaze u kapacitetima od 240 GB, 480 GB i 960 GB i jedan od glavnih razloga za nabavu će biti njihovo šest-godišnje jamstvo i poboljšana izdržljivost.
Što se izdržljivosti tiče, ADATA navodi kako je procijenjeno MTBF vrijeme ADATA XPG SX950 SSD diskova na 2 milijuna radnih sati, te kako korisnici mogu zapisati do 200 TB (240 GB), 400 TB (480 GB) ili 800 TB (960 GB) podataka.

Kao i uvijek kad su SSD-ovi u pitanju krajnje performanse ovise o samom kapacitetu SSD-a – sa povećanjem kapaciteta rastu i performanse diskova. Sva tri modela odlikuju se istom brzinom čitanja snimljenih podataka –560 MB/s, dok se brzina zapisivanja kreće od 520 MB/s (240 GB) do 530 MB/s (480 GB i 960 GB).

Cijena po dolasku u trgovine bi se trebala kretati od oko 140 USD za kapacitetom najmanji (240 GB) pa do oko 450 USD za kapacitetom najveći model (960 GB). U sredini se pak nalazi model kapaciteta 480 GB čija bi cijena na tržištu trebala biti oko 250 USD.

ADATA XPG SX950 SSD diskovi su najbrži SATA diskovi iz ADATE koji su deklarirani na 2 milijuna radnih sati MTBF i koji imaju najdužu garanciju.

Osim novih SSD diskova iz XPG serije, ADATA je pripremila i posebno eksterno USB 3.1 kućište–EX500 s JMS578 kontrolerom.
U kućite kao takvo moguće je ugraditi bilo koji drugi SATA SSD ili HDD, ali je originalno zamišljeno za SSD-ove iz XPG serije. Stoga je s gornje strane kućišta i uz ime tvrtke nalazi i „XPG“ oznaka. Proizvođač je vodio računa kako bi ugradnja HDD-ova ili SSD-ova bila što jednostavnija pa su se ovaj put odlučili na dizajn bez vijaka.