CHOOSE YOUR LANGUAGE
globe HRVATSKI arrow down
+ 385 (1) 3668 321
[email protected]
Pon-Pet: 9.00 - 17.00
menu button

Poštovani posjetitelji, u ovom dijelu stranice odgovorili smo na najčešće postavljana pitanja. 

Vjerujemo da će vam biti od koristi i da ćete na dosta nedoumica odgovor pronaći upravo ovdje.

Što je to spašavanje podataka?

Spašavanje podataka – Data Recovery je kompleksan postupak povrata podataka kojem se ne može pristupiti uobičajenim putem. Podaci se spašavaju sa logički neispravnih medija kao i sa fizički oštećenih medija. Pri tom postupku najvažnija je sigurnost samih podataka.

Sa kojih se sve medija mogu spasiti podatci?

DataSector uspješno spašava podatke sa svih digitalnih medija za pohranu podataka, kao što su hard diskovi, eksterni hard diskovi,  SSD diskovi, serveri, RAID polja, NAS uređaji, laptopi, Apple uređaji, memorijske kartice, USB stickovi, floppy diskovi itd…

Kako mogu dostaviti neispravan medij?

Vaš neispravan medij možete dostaviti osobno u naše prostorije ili adekvatno zapakiran medij poslati poštom ili kurirskom službom (Overseas express, HP express…).

Pod adekvatnim pakiranjem pošiljke podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću ambalažu (omot, kutiju i sl.) zbog sprječavanja oštećenja za vrijeme prijevoza.

Ukoliko Vaš medij šaljete poštom, molimo da u paketu svakako ostavite i Vaše kontakt podatke: Naziv tvrtke / ime i prezime, adresu, kontakt telefon i mail adresu. 

Koliko vremenski traje dijagnostika i koja je cijena?

Usluga standardne dijagnostike (dijagnostika) u pravilu traje do 48 sati - do dva radna dana. Kako bismo svim našim klijentima približili uslugu spašavanja podataka, samu dijagnostiku ne naplaćujemo.
U slučaju da Vam je vrijeme spašavanja prioritet, te Vam je svaka minuta važna - također nudimo i uslugu Hitne dijagnostike, te uslugu Non Stop (00-24).

Da li cijena spašavanja podataka ovisi o veličini diska, količini podataka ili vrsti datotečnog sustava?

Iznimno smo ponosni da prvi u Hrvatskoj imamo fiksni sustav naplate. Cijena spašavanja podataka je fiksna i ne ovisi o veličini medija, količini podataka niti o datotečnom sustavu (Win, Mac, Linux itd.), već isključivo o vrsti kvara na mediju.

Gubi li moj uređaj jamstvo?

Prilikom dijagnosticiranja kvara uređaj ne gubi jamstvo. U slučaju da je potrebno rastaviti uređaj, tražimo Vaše odobrenje za sve daljnje procedure.

Koliko podataka je moguće spasiti?

Količina spašenih podataka ovisi isključivo o stanju neispravnog medija. Nama je u cilju spasiti sve podatke, dok nam prioritet imaju Vama najvažniji podaci.

Da li se moji podatci čuvaju na sigurnom?

Da, Vaši podatci se čuvaju na sigurnom. DataSector pohranjuje vaše podatke na zaštićenim serverima koji su izolirani od Interneta i kojima imaju pristup samo ovlaštene osobe. Diskreciju vaših podataka garantiramo i Ugovorom o povjerljivosti podataka, kojega možete preuzeti ovdje.

Imam li financijskih obaveza u slučaju nepotpunog spašavanja podataka?

DataSector posluje na principu pravednosti No Data – No Pay, što znači da u slučaju nepotpunog spašavanja podataka klijent nema financijskih obaveza prema DataSector-u.

Na koji način preuzimam spašene podatke?

Spašene podatke pohranjujemo na Vaš drugi medij po izboru koji nam dostavite. Ukoliko ne posjedujete odgovarajući medij, možete ga nabaviti kod nas po nabavnim cijenama. Spašene podatke možete preuzeti isključivo uz predočenje ovjerenog Servisnog naloga.

Niste li u rubrici učestalih pitanja našli odgovor na svoj upit, kontaktirajte nas. Naše stručno osoblje rado će odgovoriti na sva vaša pitanja, Vama smo na usluzi 00-24.