CHOOSE YOUR LANGUAGE
globe HRVATSKI arrow down
+ 385 (1) 3668 321
[email protected]
Pon-Pet: 9.00 - 17.00
menu button

Profesionalno spašavanje podataka – Data Recovery (Data Recovery, vraćanje podataka) je napredan tehnički postupak spašavanja podataka, kojem se ne može pristupiti uobičajenim načinom bez odgovarajuće specijalizirane tehničke opreme.

Spašavanje podataka je primarna i jedina djelatnost DataSectora, te smo kroz dugi niz godina iskustva i razvoja stekli renome vodeće tvrke na hrvatskom tržištu na području spašavanja podataka. Napravili smo preko 20.000 dijagnostika, sa preko 91% uspješnosti povrata podataka, kroz sve vrste medija - što nas je učvrstilo na vodećoj poziciji u sektoru spašavanja podataka. 

Bez obzira kakav problem ima Vaš uređaj / medij, podvrgnut ćemo ga brzoj i besplatnoj dijagnostici, prije nego Vas izvjestimo, bez obaveze, o cijeni usluge spašavanja podataka.

Sve medije možete nam dostaviti osobno na našu adresu ili poslati nekom od kurirskih službi. Nakon zaprimanja medija krećemo sa serijom testova, tj. postupkom besplatne dijagnostike kojom utvrđujemo što se dogodilo na Vašem mediju, te u koju kategoriju kvara pripada.  

Tek nakon što dobijete sve potrebne podatke - nakon dijagnostike, uz Vaše dopuštenje, krećemo sa samim postupkom spašavanja podataka.

Uspješno spašavamo podatke s fizički oštećenih diskova kao što su neispravne glave (neispravan sklop za čitanje i pisanje), neispravan motor, neispravan firmware, neispravna elektronika, diskovi s nečitljivim sektorima (bad sectors), također, spašavamo podatke sa diskova koji imaju logičke kvarove poput formatiranih diskova, obrisanih podataka, „nestalih“ podataka uslijed djelovanja virusa, itd.. Sve intervencije na diskovima odvijaju se u specijalnoj čistoj komori Klase 100, pomoću specijaliziranih i licenciranih alata zadnje generacije. 

DataSector spašava podatke sa svih modela Hard Diskova (Western Digital “WD”, Toshiba, Seagate, Samsung, Fujitsu, Hitachi, Quantum, IBM, Maxtor…), RAID poljaSSD diskova, laptopa, Apple uređajaServeraPC računalamemorijskih karticaUSB memorija, te sa svih vrsta datotečnih sustava NTFS, FAT, FAT16, FAT32, EXT2, EXT3, EXT4, exFAT, HFS+ i drugih.

Na osnovu višegodišnjeg iskustva u mogućnosti smo spasiti podatke sa uređaja koji su pretrpili razna oštećenja prilikom udarca i padova, te u prirodnim katastrofama poput požara, potresa, poplava i slično.

Ono što nas izdvaja na tržištu od ostatka konkurencije je brza i besplatna dijagnostika, te fiksne i transparentne cijene bez obzira na vrstu ili količinu podataka.  

Cijena za spašavanje podataka ne ovisi od količine podataka na mediju, već isključivo od vrste kvara na njemu. Ukoliko medij ima nekoliko različitih kvarova, cijene kvarova se ne zbrajaju već se naplaćuje samo kompliciraniji kvar.

Ukoliko je klijent suglasan sa cijenom koja mu je javljena po završetku dijagnostike, pristupamo spašavanju podataka. DataSector vodi posebnu brigu da svim klijentima pruži maksimalnu privatnost i sigurnost podataka u skladu sa GDPR, koju dodatno jamčimo potpisom Ugovora o tajnosti podataka.

Kada završimo postupak spašavanja, potrebno je da klijent dostavi ispravan medij (hard disk, USB stick) na koji ćemo snimiti spašene podatke. Postoji  mogućnost i da mi za klijenta nabavimo uređaj za pohranu spašenih podataka, po nabavnoj cijeni.

Poslujemo na principu ''No data - No pay'', što znači da u slučaju nemogućnosti povrata podataka klijent nema novčanih obveza, osim eventualno utrošenih dijelova u postupku. Ukoliko je spašavanje podataka završeno neuspješno, sama usluga se ne naplaćuje. 

Proces spašavanja podataka se ne završava kada klijent preuzme podatke. Kopije svih podataka čuvaju se na enkriptiranim diskovima, na sigurnoj lokaciji, sedam dana nakon datuma preuzimanja, te se nakon toga trajno brišu bez mogućnosti povrata.

Što napraviti u slučaju gubitka podataka?

Najčešći simptomi neispravnog uređaja su: neprepoznavanje medija od strane operativnog sustava, operativni sustav traži formatiranje medija, sporo i otežano čitanje i pisanje podataka, neuobičajeni zvukovi unutar uređaja i slično.

Ako nije moguće pristupiti podacima, svakako savjetujemo da više ne koristite uređaj (hard disk, laptop, računalo, USB stick…) kako ne bi došlo do dodatnih oštećenja i/ili gubitka podataka.

Savjetujemo da ne pokušavate spašavati podatke bez profesionalne opreme i znanja, da se stanje ne pogorša još više. Sve intervencije na uređajima se obavljaju isključivo pomoću specijaliziranih alata, te unutar čiste komore Klase 100.

Kontaktirajte nas, naše stručno osoblje rado će odgovoriti na sva pitanja.

Neki poslovi i situacije ne mogu čekati, zato imamo 24/7 support, te smo Vam dostupni od 00-24.