CHOOSE YOUR LANGUAGE
globe HRVATSKI arrow down
+ 385 (1) 3668 321
info@datasector.hr
Pon-Pet: 9.00 - 17.00
menu button

Kako bi korisnicima osigurali jednostavnu i kvalitetnu uslugu, klijenti na Portalu mogu napraviti prijavu kvara, kao i pregledati listu spašenih podataka nakon završenog postupka spašavanja. Kod prijave je potrebno ispuniti kontakt podatke, kratko opisati kvar i po mogućnosti precizirati o kojem mediju (uređaju) je riječ (model, proizvođač), te što od podataka je potrebno spasiti.

Pregled liste spašenih podataka omogućava klijentu da verificira i provjeri foldere i fajlove koji su spašeni sa medija (uređaja). Kako bi pregledali listu spašenih podataka, klijentu su potrebni podaci koje je dobio na Servisnom Nalogu i putem e-maila.

Prijavom kvara ostvarujete popust na sve naše usluge spašavanja podataka u iznosu od 10%.

Online prijava posla

prijavi

Pregled spašenih podataka

pregledaj

Vaše neispravne uređaje i medije možete dostaviti na našu adresu osobno ili poslati poštom ili nekom od kurirskih službi adekvatno zapakirane.

Pod adekvatnim pakiranjem podrazumijeva se stavljanje sadržaja pošiljke u odgovarajuću zaštitnu ambalažu (omot, kutiju i sl.) radi sprječavanja oštećenja za vrijeme prijevoza.